Zajęcia w dniu 16 stycznia ( sobota)

10:00 JOGA VINYASA KRAMA z Dominiką Fugą
Na zajęciach zwracamy uwagę na synchronizację oddechu z ruchem. Praca dynamiczna i statyczna jest w równowadze, a koncentracja cały czas na oddechu – w związku z czym możemy osiągnąć harmonię między stabilnością a rozluźnieniem i spokojem. W pracy w asanach (pozycjach jogi) wykorzystujemy w pełni potencjał oddechu, dzięki czemu zwiększamy swoje rozluźnienie. Budowanie sekwencji jest oparte o 3 zasadnicze jakości praktyki: stabilność i równowagę, wolność od napięcia i swobodny proces oddychania. 

Praktyka Jogi na zapisy, zapraszamy do kontaktu

11:00 TABATA+ ATAK NA BRZUCH w tym tygodniu prowadzi Ania Mishenyova, energiczna, wymagająca i pozytywną osobą.
Trening Tabata poprawia znacznie wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową) w porównaniu do treningu o niskiej i średniej intensywności. Według badań trening tego typu o wysokiej intensywności to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie metabolizmu.

na zapisy pod numerem telefonu: 733 766 655595x367tabata opisy_asan_joga_dla_poczatkujacych 3468133319_3e356b4c48

12:00 MODEL LOOK , autorski program Anety Pęczar
Zestaw ćwiczeń, który został opracowany w celu wyrzeźbienia i wzmocnienia mięśni. Zajęcia są przeznaczone dla osób, które pragną mieć piękne zarysowane i smukłe ciało.
Na czym polegają? Na zajęciach ćwiczymy z różnego rodzaju sprzętem fitness m.in hantle, piłki małe i duże, stepy itp. Zajęcia zaczynają się od rozgrzewki, następnie ćwiczymy poszczególne partie mięśniowe. Dla kogo? Dla wszystkich. Zestawy ćwiczeń nie są skomplikowane, ale wymagają zaangażowania całego ciała. Już po kilki pierwszych treningach będziesz widziała zmiany nie tylko fizyczne, ale także psychiczne.